2009/07/05

>-> ... <-<

Wohoo, är inte jag kung på uppdateringar så säg. Jag kanske kan skylla på att det åskar nästan verande dag eller nåt. Till och med idag som ändå vart den svalaste dagen på två eller tre veckor. Skönt att inte bli tokig av värmeslag i alla fall.

Det har egentligen inte hänt sådär värst mycket. Mormor och morfar kom och hälsade på i tisdags. Det var mysigt och jag fick massor med köttbullar så jag är helnöjd. Sedan följde jag med Louise till Navet i onsdags. Det var skoj, lite som en lekstuga även för vuxna barn. Sedan åt jag upp hennes rester och bara satt och degade i hennes soffa en stund.

Idag är det tvätt som gäller. Min tvättid börjar om 20 minuter så än är det ingen brådska. Funderar på om jag har tvättid nog att tvätta lakanen också, det är så varmt i min lägenhet på morgonarna att de är dränkta i svett. Inte fräscht så jag ska byta lakan hur som helst.

På tisdag blir det hemfär för att fira Litens födelsedag på torsdag.

Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar