2009/07/28

Cruisin'

Så då vars man tillbaka från semestern i Dalarna då. Min enda helt datorfria vecka på hela året i stort sett. Inte helt dumt eftersom jag då tog mig i kragen och läste en bra bit i The Well Of Loneliness och spelade mååååånga timmar på Final Fantasy: Crisis Core. Det spelet blir bara bättre och bättre ju längre jag spelar. Cloud har precis dykt up också. Måste erkänna att det är ganska lattjo att se alla karaktärerna från FFVI och hur de va innan det spelet. Fast Tifa är inte med, än i alla fall. Har ju inte spelat sjunde spelet än så jag vet inte riktigt hur hon kommer in i storyn. Men Cloud, Aerith och Yuffie känner jag igen i alla fall.

Tänkte att man skulle se Harry Potter en dag också men det verkar som alla jag känner redan sett den eller ska se den när jag inte kan eller är med. I värsta fall får jag väl gå själv vilket är hyffsat tråkigt men den ska ses på bio, så var det med den saken.

Ska försöka ta mig i kragen och titta vidare på Bleach också. Ska ju cosplaya Matsumoto så jag får intala mig att det är research så jag kommer förbi Bountu (eller hur det nu stavas) någon gång.

Peace Out!

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå se det spelet, har sett OAV som är baserat på spelet, men den fattade jag inte så mycket av. ^^

    Jag kan kanske se HP igen, det var faktiskt en bra film :D

    SvaraRadera
  2. Jag har fortfarande inte sett Harry Potter, mind you :XD: Men jag har ju läst boken nu i alla fall :P
    Jag måste däremot se Fenixordern först, men den ligger ju hemma i min lägenhet så det är lätt ordnat :XD:

    Och jag har inte börjat spela på Final Fantasy VII än, även om jag intalade mig själv att jag skulle göra det i sommar >_O
    Jag ska ju spela det så att jag får låna Crisis Core av dig sen x'D

    SvaraRadera