2009/07/11

Whoop-De-Dooper Bounce

Jag har nu vart hemma en sväng för att fira den minsta systern. Det var riktigt trevligt, till och med de dagarna som inte var firardag. I onsdags for jag med Pär, Per, Annika och Anders till Hova där jag även träffade Adam. Jag fick sedan med mig Pär och Adam hem och de stannade för att fira Liten på torsdagen. Pär for hem senare den kvällen men Adam stannade tills idag och så tog vi samma buss hem sen. Det har vart väldigt trevligt, det var alldeles för länge sen som jag och Adam umgicks. Nu behöver jag nog bara vänta tills min födelsedag.

Nu ska jag gnälla lite. Har spenderat en liten stund med att rollspela innan jag ska äta middag och jag fick precis reda på att en tjej har använt min karaktär som NPC (non-person-character) mot en annan tjej vi rollspelar gemensamt med. Det var inte så farligt egentligen men han gjorde tydligen en del okarakteristiska saker och han är trots all MIN karaktär. Vi kom överens om att det inte skulle räknas dock utan vi får rollspela om det hela när vi har tid alla tre. Jag uppskattar inte när man snor mina karaktärer från mig på det viset. Men men, det är bara rollspel, inte liv eller död.

Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar