2009/06/21

Quick! To the Batmobile!

Midsommar var det ja. Det var riktigt roligt. Jag och Johanna anlände till Oscarström i fredags vid fem eller så och det blev en kväll full av letande efter öppen matbutik, grillning och Singstar. Fast vi kom i säng ganska tidigt för alla var trötta och åskan dämpade stämningen en aning.

På lördagen for vi ut till Johannas kompis mamma där hon har sina hästar. Jag har suttit till häst på zoo förut men inte mer än det. Var ute och red i cirka en och en halv timme. Jag har hyffsat ont i rumpa och lår idag. Men det var riktigt roligt och fridfullt trots min halvkassa balans och Nelsons konstanta tuggande på träd.

Idag var det mest tåg hem och nu ska jag bara slappa innan jag somnar. Kanske ska orka ta en dusch också.

Måste handla imorrn eftersom Liten åt upp all min mat.

Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar