2009/04/05

Baby You Can Drive My Car

I fredags så var jag och titta på Liten Systers storprojekt Little Shop Of Records. Det var en konsert med musik från mitten av 1900-talet och framåt. Det var helt sjukt bra och jag satt med ett konstant fån-flin på läpparna. Det hela var riktigt proffsigt och den mesta musiken hur bra som helst, en bar blandning mellan skoj och allvar.

Bland favoriterna fanns; Baby You Can Drive My Car, Kösång, Staten och Kapitalet, Mördartango och 90-tals medleyt. Naturligtvis var allt bra men de numren satte sig i minnet.

Det hela gav mig även scen-abstinens. Jag har inte stått på en scen, eller framträtt med något, sen i Augusti på Kräftans Dag. Jag som älskar scenen, särskilt när det gäller teater. Jag saknar kicken som det ger att stå framför 100+ människor och visa upp sin konst.

Fan...

Peace Out!

1 kommentar:

  1. det var en assa bra konsär skulle gärna se den igen :D Linn

    SvaraRadera