2009/04/01

My Beard Is Full Of Peacocks

Titeln är tillägnad Martin.

Nu var det ett tag sen som jag skrev. Det finns en anledning till det. Mitt internet beslutade sig att bli segt lite tidigare i Mars än vad det brukar göra. Det har med andra ord förmodligen blivit lite mycket YouTube, sen kollade jag ju ett avsnitt av Merlin på SVT Play också och det drar en del.

Det har annars faktiskt inte hänt så mycket. Jag pluggar en massa, tjötar en massa och lajvar lite då och då. Det är precis som vanligt. Helt okej liv med andra ord.

Har fått tag på en lägenhet så nu blir det till att flytta runt den första juni. Äntligen ska man få slippa pendlingen. Inte för att 80 minuter om dagen är så himla farligt egentligen.

Peace Out!

1 kommentar:

  1. det blir bra med den nya lägen heten och jag ska komma och hälsa på ofta kram:) Linn

    SvaraRadera