2009/06/19

Ages ago

Det var ett tag sen jag skrev men det har sin förklaring. Jag har vart upptagen. SURPRISE!

Anyway, min yngsta syster kom och hälsade på ett par dagar i den nya lägenheten. Det var supermysigt även om vi inte gjorde så mycket. I söndags blev det pizza och film ihop med Johanna. Måndagen samma sak fast ingen pizza utan fisk och sedan jordgubbar hemma hos Johanna. Tisdagen spenderades med shopping på Knalleland, det blev två badlakan, en tvättpåse och filmerna Hairspary (den nya) och Robin Hood: Men In Tights för min del. Liten köpte ett par skor, surprise surprise. Onsdagen började med halkkörning för min del och sedan var det mer film, fika på Tant Grön och allmänt strosande i Borås som gällde. I torsdags så skulle hon åka hem så jag följde henne till Ulricehamn och passade på att hälsa på Britt också som sedan följde med hem på kaffe.

Idag bär det av till Oscarström för att fira midsommar med Johanna och någon kompis till henne. Vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig men en helg med skåningar kan inte vara annat än hysterisk.

Peace Out!

2 kommentarer:

  1. Helt otroligt att vi inte sprang på varandra. Knalleland på tisdagen och Tant Grön i onsdags ^.^

    Ha det kul i Oscarström XD

    SvaraRadera
  2. vad ska DET betyda? din lilla sork!
    försök förneka att det var iaf lite underhållande i oskarström...!

    SvaraRadera