2009/12/18

Ho ho ho!

Fail Sara är fail! Jag skriver så sällan här nu. Jag skyller allt på Facebook som bara kräver en statusuppdatering för att hela världen ska få veta vad du sysslar med.

I alla fall, det har hänt en del sen sist. Eller ja, inte så mycket faktiskt för i mitt liv händer set sällan saker. Jag har i alla fall fått körkort, yay mig, men det var över en månad sen nu.

Skolan är som vanligt, mycket att göra men jag gissar på att det blir mycket sista minuten precis som det alltid brukar bli när jag är i farten av någon anledning. Oftast går det ganska bra i alla fall så man får väl hoppas på det den här gången också.

Så, i alla fall. Idag var jag duktig, tog mig i kragen och stack och köpte nya skor som inte kommer släppa in fem meter snö runt mina tår. Mamma tyckte att det var på tiden och jag är nästan benägen att hålla med efter två dagar av tåförfrysningar. Jag köpte även underkläder och strumpor, som jag tjatat om i säkert tre månader nu.

Annars händer det inte mycket. Linda har spelat Assassins Creed vilket är ett av de mest awesome spelen jag sett. Utan att spoila för mycket så kändes dock slutet lite antiklimaktiskt. I alla fall tills hon kört igång Assassins Creed II istället. För det var verkligen en direkt fortsättning så det kunde nästan lika gärna vart ett spel. Men det blir inte mycket mer av det på ett bra tag nu eftersom hon for tillbaka till Norrland idag. Men jag överlever nog.

Hemfärd på måndag, måste diska innan dess.

Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar